hemma!

Nu har jag kommit hem från en sjuuuuuuukt härlig midsommar! :D Känns fortfarande som att rummet gungar.. Eller kom egentligen hem vid 3 men då åkte jag dirr till stallet och red ut en sväng med Sofia och sen när jag kom hem så drog jag dirr till Anna och lekte lite i paaarken och där har jag vart tills nu. Där blev det iaf lite modellfotografering, snurrgungor, blödande fötter, soldans osvosv :))))

Pallar inte lägga upp massa midsommarbilder här eftersom typ alla någorlunda normala finns på facebook. Men dom lär väl droppa in då och då .. Nu är jag så trött så jag knappt kan skriva heheh GODNATT!



                                                    Sooewt chey som ska till Skåne i 2 veckor


Kommentarer

Kommentara här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Kommentar:

  • Follow linnns
  • Trackback
    RSS 2.0