OTH

Tagga till för one tree hill!
Senaste dygnet har jag sett nästan hela säsong 1 av oth, om nån undrar vart jag har varit! Åkte och köpte säsong 1&2 med Bella och sen kom Kelly också och såg det hemma hos mig. MYSPYS! Annars har det inte hänt så mkt.. Var i stallet igår eftersom Sofia är borta så måste dit varje dag till Söndag. Men det är ju bra träning iaf :)))

Idag ska jag först duscha, sen till centrum med Kelliiiiii sen till stallet och sen kanske det kommer hit nåra och chillar galääät! Vi får se :) Har btw fortfarande inte min kamerasladd så kan inte ladda över bilder -.-


PS. jag vet att jag är söt aweeeyyn puss pårey tihihi <3<3<333<3

Kommentarer
Postat av: avin

wey wye, haha , inget fel på självförtroendet inte , damn girl, skulle kunnat ta tbx d jag sa om inte langat en PUSS PÅ MEJ , hoho :D. jag accepterar den o skickar en PUSS PÅ DIG "tihihih", wtf haha XD<3<3<3<3<3<33<3

2010-07-16 @ 20:32:53

Kommentara här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Kommentar:

  • Follow linnns
  • Trackback
    RSS 2.0