sensation

Jag har gjort en läxa dagen innan jag egentligen behöver! DAGEN INNAN!! Asså det här kanske bara är något litet whatever för er andra, men för mig är det nånting stort! En början på nånting bra! Shit vad satsig jag känner mig, och har gjort hela dan! Jag och Avin har jobbat gärnet idag i skolan så att till och med vår kemilärare gav oss beröm, DET ÄR STOOOOORT!!! Jag känner mig fett duktig hahah, mupp!
Nu ska jag som belöning till mig själv gå och hämta ut ett mystish paket på posten som jag inte har en aning om vad det är, den ta en härlig dusch! puss på er snyggingar

PS. BELLA DIN BIIAAATCH OM DU INTE KOMMER IMORN FÅR DU EN FET KÄFTSMÄLL!!

Kommentarer
Postat av: avin

haha stolt <3

2010-01-20 @ 14:40:12
Postat av: Padre

Bra jobbat. Keep it up Linn!

2010-01-22 @ 19:50:59

Kommentara här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Kommentar:

  • Follow linnns
  • Trackback
    RSS 2.0