NYÅR (bättre sent än aldrig)

För att det här inte bara ska bli ett långt tråkigt textinlägg så beskriver jag med bilder!
Men det började iaf med att jag åkte hem till Bella för att fixa oss lite, sätta på lösnaglar osv.




Efter det drog vi till Clara runt 5 för att vänta på killarna och sedan äta middag. Det blev en jävla massa bilder på mig och Bella medan vi väntade.. haha!





Men sen kom alla och vi spelade ett skiiitkul spel, förade och käka middag som Fredrik lagade.





När vi ätit klart och chillat galet ett tag tog vi bussen till Sollentuna.

Och sedan skiljdes vi åt.. Jag, Bella och Clara åkte till Ludde och blev stoppade av polisen i typ 20 min på vägen dit eftersom jag gick runt med en sån smällare som på bilden innan.. Onödigt! Anyways när vi kom fram firade vi 12slaget, dansade och letade runt som crazypeople efter nånstans att dra efter.




Runt halv 1 så bestämde vi att vi skulle åka på en fest i Väsby och om det blev misslyckat en i Rotebro men eftersom bussarna går så knaaazz där på nätterna så kom vi inte fram till någon av dom! Men vi gav inte upp för det utan tog tåget till Norrviken och mötte upp våra middagskompanjoner på en fest där vi tyvärr bara hann vara i typ en timme men det var en rolig timme! Tror inte vi tog nåra bilder där innefrån men dom här är påväg därifrån.







Och det var det! Sen tänkte vi dra på fest i Viby men vi pallade inte så Bella och Clara åkte hem och sov och resten hem till Fredrik. GOTT NYTT ÅR


Kommentarer
Postat av: ERICAPERZZON

Vilka härliga bilder:) Ser riktigt trevligt ut:)



/E

2010-01-04 @ 22:18:09
URL: http://ericaperzzon.blogg.se/

Kommentara här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Kommentar:

  • Follow linnns
  • Trackback
    RSS 2.0