härligt

Sjukt skönt avslut på lovet fick vi till igår, och det är jag riktigt lycklig för! Jag, Bella och Karin hade tvekat länge om vi skulle dra till den där festen i Vällingby där vi inte kände en kotte, men vi gjorde det ändå och det var klart värt bussresan på 44 minuter. Otroligt trevliga människor, bra musik och hela stämningen fick mig att åka hem med en lycklig känsla i magen! Väldigt mycket bilder togs det också som jag visar er så snabbt Bella laddat upp dom :) Nu väntar stallet i -20, woooho

                                                         Kvällens pose - APAN!


Kommentarer
Postat av: ERICAPERZZON

En lyckad fest är alltid roligt:)



/E

2010-01-06 @ 18:15:22
URL: http://ericaperzzon.blogg.se/

Kommentara här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Kommentar:

  • Follow linnns
  • Trackback
    RSS 2.0