Dag 01 - Om mig

Linn Sofia Östlundh heter jag, kallas biffen av de flesta hahah! Jag är född i Örebro där jag bodde tills jag blev typ 8 månader då vi flyttade till Sjöberg i Sollentuna. Jag är 173 cm lång, väger 55 kg, har mörkblå/gråaktiga ögon. Ett tag skulle vi flytta till Chicago men det blev inte så, tur det!

Jag som person är rätt chill, får jag höra! Skrattar åt det mesta och blir sällan arg/irriterad i längre än 10 min. Jag är väldigt oblyg/odiskret av mig vilket kan leda till pinsamma situationer, men vafan :D vem bryr sig? Folk uppfattar mig ofta som bitch innan dom snackat med mig vilket jag verkligen inte förstår, men thats life..

Jag går på Rudbeck i Sollentuna, sam-ekonomi linjen. Fast till den bytte jag i 2an, gick natur i 1an men det var inte riktigt min grej kände jag :) Innan har jag bytt skola rätt mycket, eller oftare än de flesta iaf. Gick 1-3 i Nivestedska, 4-5 i Kärrdalskolan, 6-halva8 i Johansson, halva8-9 i Gärdesskolan och nu i Rudbeck.

Det va väl typ det som finns att veta om mig som jag kom på nu!

Kommentarer

Kommentara här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Kommentar:

  • Follow linnns
  • Trackback
    RSS 2.0