hemma

Idag runt halv 7 kom jag hem igen från Kramfors där jag varit några dar och hälsat på min släkt på pappas sida. Tyvärr blir det bara ca 1-2 gånger om året och knappt det vi åker dit eftersom det tar ca 6 timmar att köra, och det är ju lite synd eftersom det ändå är ens släkt! Men iaf, idag kom vi hem igen.. Kan inte direkt säga att det var det roligaste att komma hem nu kanske.. Mer behöver dom som inte vet inte veta! Men tack för att ni finns, ni vet vilka ni är :)<3

Imorgon ska jag åka till Sollentuna med min baaaby Kelly och shoppa lite till nyår, MÅSTE hitta en klänning!! Kan langa en bild på mina supersnygga skor jag sla köpa, från topshop.


Kommentarer
Postat av: banini

vet inte om jag borde ta åt mej, men fiiinnns always linnis, u know that dontcha :D <33

2009-12-29 @ 00:20:41

Kommentara här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Kommentar:

  • Follow linnns
  • Trackback
    RSS 2.0