Sista skoldagen

Eller inte riktigt.. Men nu har vi bara elevens val fram till lovet! Har fått reda på lite mer betyg och det ser ut som att jag kommer få 270 p den här terminen. Inte jättenöjd men jag tror det räcker till att komma in någonstans.
Inte för att jag vet vilken linje jag vill gå, men alla tycker att jag ska satsa på natur om jag kommer in. Frågan är bara Danderyd eller Rudbeck? Aja, har ju några månader till att fundera så jag orkar inte jaga upp mig så mycket på det än (a)

Just nu väntar jag på mat så att jag kan åka hem till min jesper!!  Har iofs träffat han 2 ggr idag i skolan vilket är myycket ovanligt men anyways :)
Idag har varit en ovanligt chill skoldag måste jag säga! Hela förmiddan kollade vi på Barnhemmet som är VÄRLDENS BÄSTA skräckfilm! Hade redan sett den innan på bio men det gjorde bara så att man förstod handlingen bättre. Grymt rekomenderad film för sånna som gilla skräckisar! :)
Sen dansade vi på idrotten vilket va lite kaosigt men det blev bra. Först fortsatte vi på en amerikansk (?) folkdans och sen lärde vi oss en Rysk.
På franskan tittade vi också på film, en julhistoria med gnottarna typ. Tyvärr så somnade jag i ca 20 min under filmen, och ett tag senare så krashade projektorn, men det va mys.

Imorgon börjar jag 9 och går till 14, alltså 5 timmars skola bara. Och det ända vi ska snacka om är typ döden och spöken xD entertaining i know 
Nu måste jag tydligen dammsuga mitt rum som inte är gjort på typ ett halvår.. Lateeer 

Kommentarer

Kommentara här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Kommentar:

  • Follow linnns
  • Trackback
    RSS 2.0