i WANT

Idag så började jag 12 och slutade 14, så bara 2 timmars skola för mig idag, och då så tittade vi på en film som hette The Eye. Trodde verkligen att det skulle vara bra, men jag blev besviken! Inte ett dugg läskig, förutom högst 3 hoppa-till-scener.
Anyways, efter skolan så åkte jag och Anna till Stinsen för att hon skulle köpa lite julklappar och sånt. Och då blev jag helt kär i två plagg som jag bara måsta ha! En grå festklänning och en röd&vit randig oversize tröja från SALT! Och det bästa var att tröjan var på rea så den kostade bara 150 kr! 

 klicka för större

Sen när vi vandrat omkring där i 2 timmar och man verkligen kände att fötterna skulle sprängas och vi just skulle åka hem, så fick Anna syn på Jesper och hans kompisar.
Så jag sa hej då till Anna och följde med dom runt i Stinsen i ytterligare 1 timme när en utav dom skulle köpa julklapp åt sin flickvän.
Men till sist så åkte vi hem till Jesper och åt soppa och pannkakor! mums ;)

Nu har han precis åkt hem igen och jag ska nog börja gå och tvätta bort det lilla smink jag har kvar
pööss

Kommentarer

Kommentara här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Kommentar:

  • Follow linnns
  • Trackback
    RSS 2.0