middag hos karin

Igår var jag, kelly, bella, anna, kajsa, karin, sofia och ellen på middag hos karin. AASgod mat så de va naajs! Blev jävligt mycket prat, tror jag och kelly satt ute i kylan och snackade om livets alla problem i ca en timme.. Sen blev vi sjukt flummiga när dom andra kollade på idol och började åka rutchkana i trappan som man gjorde när man var liten! Idag har jag dock grova blåmärken på rumpan och knävecken...

Det var ju menat att vi skulle dra vidare efter men det bleeev inte så så jag och kelliii åkte hem till mig och kyste med kattungarna istället :) Over all en mysig typisk tjejkväll!


                                                  snodde bilder av sofia


Kommentarer
Postat av: shoppe

svenen e ju sned :P inte bra gjort :p

2010-10-18 @ 23:48:27

Kommentara här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Kommentar:

  • Follow linnns
  • Trackback
    RSS 2.0