tisdag

Igår låg jag bara och solade hela dagen tills det var dags att åka till jobbet. Kämpar hårt på min bränna haha!
Mötte upp Kelly runt 4 för att åka till helvetesjobbet igen.... Får typ ont i magen bara genom att tänka på det..
Men så jävla fail iaf, vi hade suttit och ringt typ 3 timmar utan att få nånting sålt så kommer min coach Micke och säger att vi ska ha kvartssamtal. Min enda tanke va typ: ååååhhneeii

Så kommer vi in i rummet och han frågar typ om det är det här jag brinner för osv eftersom jag inte nått upp till min budget som ligger på ca 2600 på pass!! Jag har typ sålt för så mycket under 3 veckor heheh
Så han gav mig två val:

- Stanna kvar och jobba 2-3 veckor där du MÅSTE nå upp till budget annars får du sparken
- Avgå själv och så kan du använda mig som referens så kommer jag säga massa positiva saker om dig eftersom du ändå kämpat hårt!

Vad väljer man liksom... Solklart den andra! Heheh så nu har jag inget jobb........ :):):)
På kvällen åkte vi hem till Bella för att säga hejdå eftersom hon åker till Island idag!

Kommentarer

Kommentara här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Kommentar:

  • Follow linnns
  • Trackback
    RSS 2.0