hemma

Idag var en ganska lugn dag i skolan, ända speciella var väl att jag var på specialdirottsmöte.. Men vet inte om jag ska ha det eftersom man måste vara med i en klubb med sin sport. Och eftersom jag rider i privatstall så är jag ju inte det.. Får se hur det går!

Annars så fick vi en skitkul uppgift idag på svenskan, vi ska göra en reklambild för kläder. Så jag och Linn jobbar tillsamans, vårat märke heter The L's och vi har redan kommit på hur våran bild ska se ut och allting. Ska åka till Topshop tror vi i helgen och fota så slipper vi hela dubbeltimmen nästa tisdag!!! Såååå jävla najs! :D

pusss


Kommentarer
Postat av: Michelle

haha visst, as nice ;)

2009-09-22 @ 22:15:39
URL: http://michellles.blogg.se/
Postat av: sofia

du så här är det, att sadelmakaren kom inte igår för hennes bil gick sönder och hon kommer på måndag i stället...

och om man ska rida så måste man rida barbacka för jag har ingen sadel som passar :S

Men jag kan höra av mig i helgen om vilken dag du kan komma :D

2009-09-23 @ 09:08:02

Kommentara här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Kommentar:

  • Follow linnns
  • Trackback
    RSS 2.0