Dagens

vill ha: sommarlov x100000
klädsel: mjukisbyxor och linne, schlitet
smink: inget, lite mascara kanske
frisyr: bulle på huvudet
händelse: var och red
låt: svenne(anna) banan
saknad: min kalaspuff
förvånande: en ovanligt trög mirran
köp: nya ridbyxor, handskar och mat
humör: seeeg fast glad
gjort: ridit, övningskört och pluggat
planer: vill träffa jesper!
ser på: tuben
lyssnar på: gamla låtar med afasi & filthy
läser: bloggar
dricker: vatten
äter: kyckling och spagetti
bästa: galopp över ängen
sämsta: att jag fortfarande inte börjat med uppsatsen...

Kommentarer
Postat av: ericaperzzon

galopp över ängen lät mysigt!



Svar: Ja man skulle vara miljonär:(



/E

2009-05-24 @ 22:01:44
URL: http://ericaperzzon.blogg.se/
Postat av: sofia

hej, jag ska kolla lite med mamma och så om det eftersom den 5de, och eftersom dom står i sommarhagen med men ska kolla lite med mamma vad hon tycker och så :) jgag hör av mig til dig men jag tror nog att dte ska gå men får se :)

2009-05-25 @ 11:18:20

Kommentara här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Kommentar:

  • Follow linnns
  • Trackback
    RSS 2.0