27 mars

Bloggen går sämre än någonsin, har ingen tid att fixa det och vädret är skit.
Hur mycket sämre får det bli egentligen..? Är lite småirriterad på mig själv för att jag inte orkar ta tag i nåonting.
Funderar på att ändra bloggen lite, byta typsnitt?

Idag var jag, Anna och Jadine i Stinsen och shoppade lite. Det var rätt skönt även fast pengarna tog slut på två röda!
Det jag fick med mig hem var i alla fall en vit axelbandslös bh, lacktights och ett par solglasögon! Från H&M och Gina.
Kan tyvärr inte visa några bilder eftersom kameran ligger på laddning.

Vad har ni gjort idag?
puss


Kommentarer
Postat av: johanna

jag har bara varit p åskolan och jobbat, usch va tråkigt! vad hände rikväll?:)

2009-03-27 @ 20:43:02
URL: http://jnordstrom.blogg.se/
Postat av: matilda

sv. ja verkligen =) men du det är bloppis i min blogg nu, kika in vettja =)

2009-03-27 @ 20:54:48
URL: http://apieceofsthlm.blogg.se/

Kommentara här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Kommentar:

  • Follow linnns
  • Trackback
    RSS 2.0