världens svåraste

Jag sitter här man tidernas svåraste uppsatsarbete till årskurs 9! Jaaa, jag vet att jag tjatar... men just därför så ska jag försöka beskriva hur jobbigt det verkligen är!
För det första så kommer vi att få 3 betyg på det här arbetet. Ett på själva uppsatsen, ett för hur vi opponerar (kritiserar) någon annans uppsats, och sen ett till på hur vi försvarar våra tankegångar när någon opponerer på ens egen!
Sen till själva uppsatsen så har vi fått ett u-land (mitt e Kongo-Kinshasa) där vi får välja ett problem.
Sen ska vi analysera varför det har blivit så, vad för konsekvenser det får och vad man kan göra åt det och vad som har gjorts i andra länder.
Jag har valt AIDS som är väldigt stort i Kongo-Kinshasa, men som ni säkert vet så finns det inget botemedel mot sjukdomen.
Så jag ska försöka komma på något sätt att få bort aids från landet. Okej, det är ju ganska enkelt.. Men grejen är att det är soldaterna som sprider aids genom landet. De våldtar i princip varenda kvinna de får syn på och smittar då denna med aids.
Och man kan ju inte gärna ta bort soldaterna ur ett land med krig? Så hur ska vi göra då? Några förslag? Neh, tänkte väl inte det...!
Och nämnde jag att den ska skickas in om 2 timmar?




För att tänkta på något annat så har jag haft besöksrekord idag! Jippie! :D Hoppas ni stannar kvar söta läsare!<3

Kommentarer
Postat av: lisa

hur många äru uppe i?;D

2009-01-12 @ 18:44:24
Postat av: Anonym

svar till lisa: Hahah jaadu, inte särskligt många men ca 37 unika ^^

2009-01-12 @ 18:48:53

Kommentara här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Kommentar:

  • Follow linnns
  • Trackback
    RSS 2.0