toastar

Hejsan på er! Sitter här och har ont i hela kroppen, äter toast och dricker oboy. Vilken underbar blandning aight?
Kom nyss hem från Vallentuna där jag vart och ridit, gick hyfsat bra förutom några smågrejer..

Min mobil håller på att strejka och jag har inte pengar kvar på den vilket aldrig händer om det inte är slutet på månaden.. Vet inte riktigt vad som är felet men det kan inte hjälpas..

Igår så var jag hemma hos Jespers kompis för att de skulle ta hål på en killes öra och seriöst det var det äckligaste ljudet jag någonsin hört! usch och fy!
Ta aldrig hål själva säger jag bara om ni är känsliga! och speciellt inte med ett gem.... huh

Nu ska jag hoppa in i duschen, puss på er!


Kommentarer
Postat av: Tobias

exakt, hur ska exempelvis en lärare bedömma ett tal? :P

2009-01-17 @ 16:32:45
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentara här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Kommentar:

  • Follow linnns
  • Trackback
    RSS 2.0