Kalla dagen

Som ni kanske vet (om ni bor i sthlm) så har det varit runt 3-5 plusgrader nu ett tag, och jag har verkligen älskat det! Så skönt att kunna gå ut utan att börja frysa direkt!
Men nu idag så har det varit kallt igen :( I och för sig vara -4 men det känns verkligen!!

Anyways, idag var jag i skolan till runt 3 sen åkte jag med Anna till stallet där hon har sin häst. Hjälpte till med insläpp och sånt.
Nu kom jag nyss hem och jag är superhungrig! Mamma verkar inte komma hem idag och eftersom jag är så slö så orkar jag inte fixa något.. Men vi får se, makaroner är ju alltid gott! :)

vad har ni gjort för kul idag?
puss

Kommentarer
Postat av: Olessia

inget spec :p

2009-01-15 @ 18:48:14
URL: http://nenno.blogg.se/

Kommentara här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Kommentar:

  • Follow linnns
  • Trackback
    RSS 2.0