hemkommen

Nu kom jag precis hem från stallet (sork) där jag ridit i halva min livstid. Möjligtvis så var det den sista lektionen jag red där idag eftersom att jag kommer satsa på privat. Medryttare alltså. Kommer kännas så sjukt skumt att inte åka dit någemer eftersom man känner alla, människor som hästar. Men kommer nog utvecklas mycket mer och det är ju det som är det viktiga! :) Hahah, nog om hästar nu...

Idag blev jag lite pissed på min lärare pga opponeringen jag skulle gjort. Först var det i tisdags, men då var läraren sjuk och flyttade upp det till fredan (idag). Men nu så hade hon tydligen inte läst min respondents uppsats så jag var nära på att få göra det vecka 8 ist!
Hallå, jag har ju liksom mentalt förberett mig i en vecka?! Så jag sa att om jag inte får göra på tisdag så blir jag arrrrg, så det fick jag! (a)
No provet idag gick i alla fall bra. Hoppas på ett MVG! :) Tror jag kommer få det.

och om ni vill veta mer om min skola så gå in på linnns.blogg/skola! Eftersom det är typ det enda jag skriver om..... Skämt! Uscha, måste verkligen skriva om något annat ibland!
over ant out

Kommentarer

Kommentara här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Kommentar:

  • Follow linnns
  • Trackback
    RSS 2.0