Flickvän i Venezuela?

Såg nyss ett helt sjukt program på 5:an som hette Sexturisterna - Venezuela eller något liknande. Och det var seriöst det äckligaste jag sett i hela mitt liv!
Det hela var som ett helt vanligt hotell, men att man fick välja en flickvän som skulle vara med en hela tiden. Och ni kan ju tänka er hur männnen (läs; gubbarna!!!!) såg ut! Jag skulle hellre dött än att göra det som dom blir tvingade att göra!
Och om flickvännen inte dög så var det bara att byta, precis som kläder som är för små!!
Det var vidrigt, och jag förstår inte hur en helt vanlig engelsman (ägaren) kommit på, och framför allt genomfört en sådan idé!
Och vid slutet av sin vistelse där så fick man en bonus, 2 för 1. Förstår ni!? Dom säljer kvinnor som kläder!
Usch det var så fruktansvärt att se flickornas ansiktsuttryck när de såg att de blivit valda. Man såg förtvivlan i deras ögon och stora leenden på läpparna...  

Nu när jag läste på kanal 5's hemsida så var det flera kommentarer som frågade om länk till hotellet, vad det hette osv. Att det finns sånna här sjuka män mitt ibland oss! Uck


Kommentarer
Postat av: Linn

FAN VAD SJUKT! :O UUUUUSCH!

2009-01-13 @ 20:29:01
URL: http://linnill.blogg.se/

Kommentara här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Kommentar:

  • Follow linnns
  • Trackback
    RSS 2.0