En tillräckligt vacker dag att dö

En sak som jag kom att tänka på när jag tvättade bort mitt smink nyss av någon konstig andledning är varför man säger "En vacker dag ska alla dö"? Jag menar, borde man inte säga tvärt om. Alltså en dålig dag ska alla dö? För vad är det för positvit med att dö? Varför ska man göra det på en vacker dag?
Jag har ju lite möjliga andledningar, och det kanske är för att man vill ha en vacker dag som sin sista?
Vad tror ni?
Det är säkert ingen som vet, men lite funderingar här på kvällen kanske? Någon som vill dela mina skumma tankar, haha?

Om  inte så säger jag Godnatt nu. sleep tight!

Kommentarer
Postat av: ♣ SUSSI'S FOTO & DESIGNBLOGG ♣

Jo det ger en viss kännsla till dom! :D



tack för kommentaren!!

2009-01-19 @ 00:32:12
URL: http://sofuckt.blogg.se/

Kommentara här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Kommentar:

  • Follow linnns
  • Trackback
    RSS 2.0