the winners

Idag var en väldigt chill dag (som vanligt på elevens val) men vi kollade bara på Från andra sidan och sen så hade vi utvärdering med fika, sen var det slutt.
Filmen var helt ok, handlade om ett barnsjukhus med lite skumt förflutet.
På fikat åt jag och Anna upp lite mer än en halv kladdkaka med chokladsmet på. Lite svulliga vi är men det va grymt gott!
Vi fick också veta att vi 2 vann spöktipsrundan, mohahah! :D Alla rätt fick vi, och priset var en Brejk.

Sen var det slut men jag satt lite i Rudbeck med Jesper och hans kompisar innan dom skulle äta lunch, så då åkte jag hem.
Vet inte riktigt vad jag ska göra nu, men det lutar åt ett sätta mig vid tvn med en stor mugg oboy! Det är egentligen inget bra på tv förens om 50 min, men något ska man väl kunna hitta :)
puss på er!


Kommentarer

Kommentara här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Kommentar:

  • Follow linnns
  • Trackback
    RSS 2.0