soovmorgon

Anledningen till varför jag fortfarande är hemma fast vi började 9.45 är att jag sydde klart min klänning igår efter skolan så jag fick skippa syslöjden idag! :D Och eftersom det är den enda lektionen vi har innan lunch så börjar jag först vid 12 :D Galet skönt att inte behöva sätta på väckarklockan, utan vakna av sig själv på en vardag!
Så nu har jag bara suttit med en stoor kopp oboy och kollat på top model 9.

Jag ska gå till bussen om 20 min kom jag på nu, så jag kanske ska börja göra mig iordning.. kommer missa lunchen, hm vart tog all tid vägen?
Kom på att vi börjar 11.45 ist för 12 och då blev allting plötsligt skitstressigt?
Whatev måste sluta nu, c ya lateer!


Kommentarer

Kommentara här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Kommentar:

  • Follow linnns
  • Trackback
    RSS 2.0