onsdag

Idag hade jag bara två lektioner, aaaschill! Först företagsekonomi med Bella där vi typ bara räknade en massa tal vilket jag tycker e lätt, så de va najs. Sen hade jag hål och då drog jag till banken för att fixa mitt idiotkort.. Åkte tillbaka och käkade med Anna och Nalleballe (som förövrigt tydligen också har hål samtidigt som mig, score!)
Höll på att dööö av garv på rasten också när Rahatii skulle gå och säga till en tjej att hon påminde om en hobbit i Sagan om ringen. Hahahaah så jävla skön! Sen vare matte som vi har prov i på fredag, ttaggaa till!

Drog till stallet efter skolan iaf och det gick aaawesome! Eller först fick Mirran skitdampcpryck så jag höll på att ramla av men sen när hon skärpte sig gick hon typ perfekt, säkert bästa nånsin under de 1½ åren jag ridit henne.


Kommentarer
Postat av: Anonym

du e fett fin ponny

2010-09-16 @ 20:22:01
Postat av: Anonym

FETT FIN HÄST! FETT FIN BILD! FETT FIN TJEJ!

2010-09-16 @ 21:09:30
Postat av: Anonym

FETT FIN HÄST! FETT FIN BILD! FETT FIN TJEJ!

eller?

2010-09-16 @ 21:09:48

Kommentara här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Kommentar:

  • Follow linnns
  • Trackback
    RSS 2.0