måndag

Amen tjaaa, imorse hade jag som sagt sovmorgon som jag älskar mest av allt!! Sen hade jag företagsekonomi med ballen, börjar lacka på att läraren ger oss läxa till varje lektion som är exakt likadan som talen vi räknar på lektionen för böckerna är så jävla tunga -.-
Sen käka jag lunchi med kelly och snacka ut om lite allt möjligt liksom så det var mysigt :))) Fick tillbaka provet på matten och fick 2 poäng från VG så ah det var väl helt ok.

Gick tidigare från matten för att ja skulle till tandläkarn men eftersom jag är så JÄÄÄÄVLA smidig (!!) så missar jag precis 2 bussar så missade min tid.... heheh. Men har ändå inga hål, får vi hoppas :)
Sen hade jag engelska och svenska och det var min skoldag! fett kul för er att läsa.... NOT

Kommentarer

Kommentara här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Kommentar:

  • Follow linnns
  • Trackback
    RSS 2.0