fekkefredag!!!

Hahah matteprovet gick ju som man förtjänade.. Men får nog G+ eller Vg- iaf :))) Efter skolan drog jag och Bella till hld för att fixa lite greejjer, blev dock lite strul så det inte gick men whatever, de löste sig.

Sitter och käkar lite ravioli nu, har förfest med mig själv wooohoho! :D Neh men jag ska dra till Annabanan vid halv 7 där hon först ska ha tjejmiddag med ett par skooena cheyer sen kommer det lite mer folk, TAGGA! Ne men det blir nog braaa :D Så får vi se vart kvällen slutar, det är ju alltid kul hehe. Men nu ska jag fixa mig lite CYA.


                                                       Anna ba kööööööör


Kommentarer

Kommentara här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Kommentar:

  • Follow linnns
  • Trackback
    RSS 2.0