soewndag

Idag gick jag upp tidigt och åkte till stallet och red i spöregnet. Tänkte öva på galoppombyten över hinder men varken jag eller Mirran var särskilt taggade så aah.. Fick några bra språng iaf :)

Sen kom släkten för att fira min brorsa vid 2 ungefär. Blev lite läskigt för katterna men det gick helt ok iaf, typ som förväntat. Nu ligger jag och pluggar och kollar runt efter lite kurser under höstlovet. Har hittat en dressyrkurs på sork och en hoppkurs på överby men får se hur det blir eftersom jag inte har någon chafför än xD Det vore kul att träna lite seriöst igen iaf!

Men jaja, får se hur det blir som sagt. Nu ska jag fixa en macka och sen fortsätta med plugget!

                                      Mirran förra året, Jenny som hoppar


Kommentarer

Kommentara här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Kommentar:

  • Follow linnns
  • Trackback
    RSS 2.0