kk = knas kväll

Igårkväll börjades med förkrök hos Karin med kretatjejerna + Sofia, eller ah inte för att vi krökade så mycket utan vi satt mest och snackade, tog massa cpbilder och skrattade tills magen gjorde ont. Standard! Sen blev det lite oklart om vart vi skulle dra vidare men det slutade iaf med att vi åkte till en "fest" i sundbyberg, aslökig... Typ 5 killar som bara försökte supa ner oss. Najs? Aaa fast ne. SvarreKaj sög iaf i sig lite för mycket så det blev lite kul när vi skulle dra hem, dans på stationen osv hahah! men FKB liksom (y) Jag och Bella drog iaf vidare till en fest vid stinsen men den va också fail för typ alla vi kände drog när vi kom. Men vi träffade nåra trefliga pojkar som vi tog sällskap med till sollentuna sen drog vi hem till mig och slagga GAL1!

bilder kommer förr elr senare typ, tjarå


Kommentarer
Postat av: Kajsa

oh... ojojoj... jag kommer inte ihåg hemvägen... synd att jag missade något så gal1 :'(

2010-10-03 @ 15:55:48
URL: http://moreofkajsa.blogg.se/

Kommentara här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Kommentar:

  • Follow linnns
  • Trackback
    RSS 2.0