alltid något..

1. Jag har insett att min senaste kyss... var en tvågångsgrej...
2. Jag lyssnar på... Eminem<3
3. Jag pratar... för mycket oftast
4. Jag älskar/tycker om... musik mat, mates (3 m)
5. Min första riktiga kyss... var på elverket hahaha
6. Jag avskyr när folk frågar... om jävligt onödiga saker..
7. Kärlek är... just nu ett helvete
8. Någonstans, tänker någon på... hur bajs smakar
9. Jag kommer alltid att... vara ärlig :)))
10. Jag är hemligt förälskad i... he he he
11. Sist jag grät var... för några kvällar sen..
12. Min mobiltelefon är... SÄMST
13. När jag vaknar på morgonen... är jag hungrig!!!
14. Innan jag går och lägger mig... sätter jag på alarmet
15. Just nu tänker jag på... vad jag ska på mig ikväll
16. Bebisar... SKITLÄSKIGA svär hatar bebisar
17. Idag har jag... vart i skolan och chillääät
18. I kväll har jag... sälert skämt ut mig
19. I morgon kommer jag... shoppa? någon?
20. Jag vill verkligen... få någonting tillbaka..

Kommentarer

Kommentara här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Kommentar:

  • Follow linnns
  • Trackback
    RSS 2.0