LOVET so far

Här kommer ett cplångt inlägg, FEST


Lördag:
Kommer inte ihåg vad jag gjorde på dan hehe men på kvällen var iaf jag, Bella, Kelly och Kajsa hemma hos kajsa och fixade oss först inför halloweenFEKKE! Jag var sjukt taggad så det var lite misslyckat när vi kommer dit och är det typ 20 pers där (skitstor villa) så vi tre förutom Kajsa drog till märsta där Oskar, Agge, David, Joel, Micke och nån till typ var. Det var väl myys, lyssna på musik och typ gjorde ingenting haha, kommer iaf inte ihår. Avslutet på kvällen blev iaf lite knas men jag drog till T och sov.


Söndag: Skitkasst minne... OMG jag minns inte vad jag gjorde... Eller jo va hos Kajsa med tjejerna och käka kladdkaka (?) och sen lär jag ju ha ridit.


Måndag: Då var jag, Bella, Karin, Kajsa, Rahat, Charlie, Erik, David och Joel hemma hos mig och hade chillkrök typ. Körde ölleken med en lånad kortlek och sen är kvällen lite suddig fram till vi skulle sova och Rahat låg och babblade om sitt liv i 1½ timme när alla bara ville sova. Haha söta pojkar!


Tisdag: Drog till stallet med Linn för att hon skulle fota djur. Har inte fått fotona än men tror några blev bra :D På kvällen hade jag, Bella, Karin och Kajsa tjockiskväll hemma hos mig. Bara låg och var allmänt lökiga. Drog hem till Bella och sov sen.


Onsdag: Vaknade när mamma ringde och sa att jag skulle till tandläkaren om en timme så shoo.. Efter det drog jag och Kelly till kista och shoppade. Köpte 2 mössor och en tjocktröja, mystjej hejhej! Sen drog jag på bio med Tony och 3 till killar. Saw 3D såg vi, var inte så överdrivet bra.. Drog hem till han sen och sov iaf.


Torsdag: Vaknade ensam, skitkul. Drog hem och käkade lite och sen åkte jag till stallet och red pålle lite. Sen kom Kelly och Kajsa hit och kolla på film lite. Dom drog nyss och nu vetefan vad jag ska göra haha.. Vill inte sova själv men what to do?

Kommentarer

Kommentara här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Kommentar:

  • Follow linnns
  • Trackback
    RSS 2.0