skitboring

Vem ringde dig senast? avid
Vem kramade dig senast? bella trooor jag 
Vad står det i ditt sjätte sms och vem är det ifrån? tror det är rätt dött ikväll blabla, från danne
Vad brukar folk få för intryck av dig? ingen aning, men hoppas på en glad brud!
Har du någon gång klätt dig horigt? hahah har jag säkert..
Har folk kallat dig slampa? tror d
Har du kallat någon för slampa? inte så att den hörde iaf
Har du slagit någon riktig hårt? bara killar, de får dom tåla :)
Vad använder du för parfym? Bodyshop's
Hemlighet om dig? jag är egentligen en alien, men de kanske inte är en hemlighet?
Vill du ut och festa nu? OM jag vill
Vad är klockan? 20.30
Vilken färg har din mobil? silver/vit
Vad ska du göra nu? hitta ngt att göra
Har du svårt att släppa andra tätt in på livet? haha nej faktiskt inte
Är du social? yeees
Känner du att du orkar en fråga till? jorrå
Vad tänker du när du vaknar? MÅSTE UPP ANNARS SOMNAR JAG OM

Kommentarer

Kommentara här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Kommentar:

  • Follow linnns
  • Trackback
    RSS 2.0