blää

Igår var vi hos Casper som hade fest i scoutstugan, det var jag, Bella, Anna, Clara och Jovi som kom dit tsm men sen kände man ju majoriteten av folket där. Jag hade faktiskt riktigt roligt, var sjukt taggad! Men (borde jag skriva som vanligt?) så kommer polisen dit och förstör heeela stämningen... Så vi drog hem några till Erik istället och var där ett tag och värmde oss nån timme. Men det var ändå ett kul slut på lovet!

                                       Ända bilden från kvällen jag har, Bella har mer.


Kommentarer
Postat av: clara

haha hur fan kunde jag missa popcorn-lådan!?!? så det var därför det låg popcorn överallt på golvet sen resten av kvällen :P haha

2010-03-07 @ 21:06:53

Kommentara här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Kommentar:

  • Follow linnns
  • Trackback
    RSS 2.0