ÄÄÄRLIGT!

En grej som jag verkligen LACKAR över är när sjukt snygga smala tjejer sitter och wajnar 24/7 om att åååhh jag är så himla tjock och äcklig!! OMG! Titta på er själva i spegeln ordentligt innan nu börjar klaga! Jag fattar verkligen inte varför man inte bara kan vara nöjd över sig själv?! Visst man behöver inte tycka att man är världens snyggaste men man behöver ju inte anstränga sig för kung och fosterland för att HITTA fel på sig själv! Det verkar nästan som att folk tycker det är fel att ha bra självförtroende? Ingen är fan perfekt så sluta klaga för i helvete, var nöjd att du lever!

Blir så himla sur.....

Kommentarer
Postat av: avin

OMFG vad jag håller med dej asså! man ba, vadå dagisbeteende, man typ fiskar efter komplimanger när man håller på så, precis som alla snorungar gjorde o gör på dagis. grow up! bra linn, asså hoppas dom fucktardsen som ständigt klagar läser din blogg o tar åt sej!!!!

2010-03-19 @ 08:33:43

Kommentara här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Kommentar:

  • Follow linnns
  • Trackback
    RSS 2.0