typisk söndag

Den här söndagen har sett ut som i princip alla söndagar i mitt liv ser ut. Vaknade, åt, åkte till stallet och red, hem och sen inte gjort ett jävla skit. Pluggat på samhälleuppsatsen bara.. Iofs vaknade jag inte i min egen säng imorse och Mirran var riktigt flippad, men annars har det inte hänt något kul alls! Har bara chillat galet den här helgen, and i love it!

 

Badade jacuzzi hemma hos Kelly igår med henne och våra manliga vänninor Adam och Christian, det var riktigt kul faktiskt. Satt där i nästan tre timmar och körde sanning och konsekvens, rullade i snön osv. Menmen nu ska jag försöka plugga lite till. SOVMORGON imorn, pure happiness!!!!


 
Lyssnade skitmkt på den här låten förra året.. Tröttnar aldrig, så bäst


Kommentarer
Postat av: ERICAPERZZON

Gud vad mysigt med jacuzzi:)



/E

2010-01-11 @ 14:12:59
URL: http://ericaperzzon.se/

Kommentara här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Kommentar:

  • Follow linnns
  • Trackback
    RSS 2.0