SURPRICE

Tjolahopp folks! Har inte skrivit sen i onsdags, hehe.. Anyways ska berätta lite om Bella och Annas överrasking till mig. Alltså jag var lite nervös osv eftersom dom gått runt hela veckan och sagt saker som: du kommer tycka det är så HEEEMSKT, du kommer inte prata med mig efter... osv så jag trodde ju såklart det var något elakt! Men vi åker i alla fall till stan och går av vid Hötorget där Anna säger att vi kommer va tvugna att gå ca 10 minuter men direkt efter svänger dom in på Kungshallarna och bjuder mig på middag!! Sjukt naaaajs, åt på Tacobar och så satt vi och planerade sommaren 2010!

Men efter det när jag trodde allt var klart så går vårt tåg om 20 min så vi reser oss och börjar gå när Bella och Anna säger att dom VERKLIGEN behöver gå på toaletten.. Så vi går in på bion mitt emot för att gå på toa, inga konstigheter! Men dom är verkligen sjukt sega när vi har bråttom så jag blir lite irriterad!! Men sen säger Bella att vi ska gå åt andra hållet än utgången och ställer sig i en biokö. DÅ förstod jag att vi skulle gå på bio också, Snabba Cash såg vi. Det var en sjukt bra film, och en sjukt rolig kväll tjejer! TACK SÅ MYCKET!! :D<3333


Kommentarer

Kommentara här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Kommentar:

  • Follow linnns
  • Trackback
    RSS 2.0