DET är frågan

Hah jag satt och frågade mig själv varför jag bloggar egentligen? För ca ett år sen var det för er, endast! Bloggen var det ända jag tänkte på typ.. Men nu då? Nu tror jag att det är mest för mig själv, och mina vänner. Jag är väldigt personlig här men föröker att inte avslöja för mycket detaljer som kan förstöra för mig själv eller mina nära.


Det kan ju också vara för att jag har för mycket fritid och behöver något att sysselsätta mig med. Bra tanke linn! Men det får nog bli såhär nu, har aldrig varit en "dagens outfit" bloggare. That's not my thing.. Asså vad är det egentligen jag försöker komma fram till? Je ne sais pas.. hehe! Fan vad flummig jag är. SHIT asså nu slutar jag innan jag förvirrar bort mig själv! Nu fick ni något att läsa iaf hahah nu ringer det!!!!


                                                           fekkesockan!!


Kommentarer

Kommentara här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Kommentar:

  • Follow linnns
  • Trackback
    RSS 2.0