sista dagen

Idag var det alltså den absolut sista dagen på period 2, riktigt skönt! Aldrig mer kemi alltså, wohoooo! Vi fick även tillbaka nationella i engelska där jag fick MVG- på 3/4 saker där jag fick VG+ så jag är RIKTIGT nöjd! Det behöver ju inte med all säkerhet betyda att jag får MVG i slutbetyg men man kan ju alltid hoppas på det bästa.

Imorgon är vi lediga och det firar vi med kladdkaka (förhoppningsvis) och film hemma hos Bella, myyysspys! Och på onsdag börjar äntligen period 3, SOM jag har längtat. Nu är jag samare! I stort sett iaf eftersom jag inte läser ett ända naturämne längre. Anyways.. Nu ska jag fixa nån middag/packa och åka till mamma och äta middag. C YA puss

Kommentarer

Kommentara här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Kommentar:

  • Follow linnns
  • Trackback
    RSS 2.0