hata vintern

Alltså ärligt talat så är jag sjuuukt irriterande trött på vintern nu... När ska den här jävla snön försvinna och värmen komma tillbaka? Min pappa sa idag att det här är den kallaste vintern på 180 år, fatta va stööört!! Längtar som fan till skinnjacka, jeansshorts, klackskor och hela den skiten, för underbart!

Jaja, nu har jag iaf precis kommit hem från stallet. Var tvungen att rida barbacka för att sadeln inte var där av ngn anledning.. Måste påstå att jag aldrig gillat att rida barbacka, inte ens i ponnyåldern. Det enda som funkar barbacka är på en sommardag med en chill skritttur. 

                                                          Härlig random sommarbild


Kommentarer
Postat av: Padre

ända VS enda... different things.

2010-02-03 @ 13:09:19

Kommentara här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Kommentar:

  • Follow linnns
  • Trackback
    RSS 2.0