idag

Idag måste nog varit den skönaste dagen på länge! Till att börja med så hade jag sovmorgon till 10.25, sedan engelska i en timme. Men vi jobbade inte ens särsklit hårt, utan bara läste en text så det var chill. Efter luchen så hade vi 3½ timmars hål, så då åkte jag, Bella, Nimer och Axel in till stan för att äta igen typ. Haha det var skit kul, speciellt på donken! Hahaha tror dom blev lite irriterade på oss!
Iaf, sen åkte vi tillbaka till skolan till 3 och hade kemi, sen slutade vi :D

Och nu sitter jag här.. Ska snart packa ihop mina grejer och flytta dom till mamma, sen ska vi ha släktkalas för min lillebror som fyllde år i veckan.
puss

Kommentarer

Kommentara här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Kommentar:

  • Follow linnns
  • Trackback
    RSS 2.0