Stoppa pressarna!

Jag är hemma! Nu! Haha jag som aldrig är hemma på fredagar, och speciellt inte nu!
Men det är bra, för jag hade nog inte hunnit med bloggen idag annars.. För såhär ser mitt annars fullspäckade schema ut idag!

8.30 - 14.20 Skola
14.20 - 16.10 (nu) Hemma
16.10 - 18.10 Stallet
18.10 - 20.00 Hemma, äta duscha fixa
20.00 - ca 23 Bio i stan med Anna
ca 23 - imorgon Sova med Jesper

Vart skulle jag hinna blogga liksom? Kanske ett litet inlägg när jag är hemma sen men hinner absolut inte svara på alla kommentarer..
Jag och Anna ska i alla fall se antingen Slumdog Millionarie, Män som hatar kvinnor eller Fredag den 13:onde!
Får se vilken vi kommer in på helt enkelt eftersom vi inte pallar reservera eller köpa biljett i förtid.

Vad ska du göra för kul ikväll? puss

Kommentarer
Postat av: Tess

surt när man vill blogga mera men inte har tid känner igen det :)

allt bra?

2009-03-06 @ 15:29:13
URL: http://misstessan82.blogg.se/

Kommentara här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Kommentar:

  • Follow linnns
  • Trackback
    RSS 2.0