Tur i kärlek, otur i annonser

Jag vet inte varför men varje gång, alltså exakt varje gång, jag svarar på en annons så blir det alltid något som gör så att jag inte får tag på det jag svarat om!
Tex när jag letade ny jacka, jag svarade på 3 annonser men alla hade sålt den typ dagen innnan.
Och nu när jag letar medryttarhäst så blir det alltid något strul! 4 stycken har svarat, 2 svarade inte när jag ringde och skulle provrida,1 valde en annan och den sista är för långt bort!
uuuuuusccha vad jag hatar när jag inte får som jag tänkt!! heehe, jag är då inte en bortskämd snorunge för dem som tror det..
god natt!

Kommentarer
Postat av: Toby Hagberg - ♥ Boys style in a gay's life ♥

Ah tänk om de är en Björn! Då dör jag :D

2009-01-14 @ 03:39:33
URL: http://tobieee.blogg.se/
Postat av: emelie

Jätte fin blogg, hur mår du idag då? =)

2009-01-14 @ 12:33:18
URL: http://loneley.blogg.se/

Kommentara här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Kommentar:

  • Follow linnns
  • Trackback
    RSS 2.0