Träningsvärk

Hejsan! Kom precis hem från Akalla där jag provridit ett jättefint halvblod! Ni icke hästintresserade kan ju hoppa över de här raderna men den var verkligen sjukt duktig! 7 år och kunde jättefina galoppombyten och skänkelvikningar!
Mina ben värker efter att ha ridit två dagar i rad efter att inte ridit på hela jullovet.. Vill inte tänka på hur det kommer kännas imorgon..

I alla fall, resten av dagen ska jag försöka skriva klar min SOuppsats om u-länder.. Har verkligen svårt för uppsatser alltså, mina tankar vandrar alltid iväg till jättelångsökta grejer och så blir allt kaos.
Plus att jag fick höra att en i min klass skrivit 18 sidor!!!! ARTON! hjärtstillestånd....

over and out


Kommentarer

Kommentara här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Kommentar:

  • Follow linnns
  • Trackback
    RSS 2.0