140

Godkväll folk! Sorry för att jag inte uppdaterat någonting, men det verkar ju välla in kommentarer endå. Det har nästan kommit fler kommentarer nu när jag inte ansträngt mig..? Haha!
Idag i alla fall är det bara 140 dagar kvar till sommarlovet! Jag vet, skit nördigt att räkna ner men va tusan. Jag l ä n g t a r ! :D
Vad har ni gjort idag då?
Jag hade hemkunskap, bakade någon slags äppelpaj och limekyckling med ris. Helt ok gott faktiskt! Även fast Lovisas och hennes grupps sås såg ut som tonfisk i olja när den skulle se gräddig ut.. Hur lyckas man?

Nu måste jag plugga NO prov, NO uppsats och SO opponering tills imorn!! uups..
puuss

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg du har :)

2009-01-22 @ 22:26:41
Postat av: Anonym

fin blogg du har :)

2009-01-22 @ 22:32:03
Postat av: Louise

*

2009-01-22 @ 22:32:23
URL: http://louisemesser.blogg.se/
Postat av: Anna

Oj är det bara 140 dagar till sommaren? Bara och bara ..

2009-01-23 @ 07:27:51
URL: http://anaaaa.blogg.se/

Kommentara här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Kommentar:

  • Follow linnns
  • Trackback
    RSS 2.0