SVAR

Vad är det pinsammaste du har gjort?
Oj, den listan kan göras lång! Men en grej är när jag var liten och väntade på mamma på skolgården. Plötsligt såg jag "mamma" och sprang till den stackars kvinnan och skrek MAMMAA och kastade mig i hennes armar. Lite för sent insåg jag att det var en totalt främmande kvinna... pinsamt!

Om du fick välja och börja en danskurs, vilken dans hade du valt då?? Vi kan ta de danserna som de dansar på lets dace som exempel =)
Oj, jag tittar inte ens på lets dance.. Men något som går fort, lite lekfullt skulle nog passa mig bra! haha

Vad har du gjort idag?
Packat det sista, och sedan åkt hem från Sälen.

Tips på bra bloggar?
Oj, jag läser så sjuuukt många bloggar om dan. Säkert över 100...

Favoritplagg?
Just nu min svarta body med spetsrygg från Monki!

Vilken årskurs å skola studerar du i?
Jag går i 9an i Gärdesskolan i Sollentuna

Vad är ditt största misstag som du gjort i livet ?:)
Att jag behandlade mitt ex som skit... Ångrar det grovt

Om du fick välja vilken ögonfärg skulle du vilja ha då?
Riktigt mörkbruna tycker jag är asfint! men skulle nog tröttna på det..

Vad gör du lycklig?
Jesper, ridning och sol & värme!Och självklart Anna (inte) Banan!

Vad gör dig ledsen?
En väldans massa saker, kan bli ledsen rätt enkelt.

Hur många läsrae om dagen har du typ? :)
Runt 50, inte så mkt..

Varför började du blogga? :)
Oj, bra fråga! Enkelt sätt att tjäna pengar om man blir stor? hahah! Nej men jag tyckte det verkade kul!

Hur länge har du ridigt?
I ungefär 8 år

Har du några mål/drömmar inom ridningen?
Att börja tävla, har aldrig gjort det!

Om du fick kasta en paj i fejset på någon, vem skulle det vara? :P
Hahah, tjaadu.. Paris Hilton?

Har du någon förebild?
Heidi Klum. Grymt snygg och framgångsrik men verkar endå vara så glad och jordnära!

Har du vart i thailand många gånger? :)
3 gånger tror jag. 2 med hela familjen och 1 med bara jag och mamma.

Det första du gör när du kommer hem från skolan?
Om jag inte åker hem till Jesper så är det 1. gå på toa 2. sätta på datan 3. äta något.
Fast i lite varierande ordning :)

Vilken kändis tycker du har snyggaste stilen?
Ojoj, har typ nada koll på sånt! Men Victoria Beckham och MK och Ashely Olsen.

Vad brukar du göra när du är med dina kompisar?
Gå på bio eller skratta tills magen går sönder!

Vad gillar du för sorts musik? :)
Just nu är jag ganska in to svensk indie pop. Tex Parken.
Annars gillar jag lugna gitarr låtar som tex den här!

Vad brukar du använda för skönhets produkter? T.ex. Ansikts och hår produkter =)
Jag andvänder Bjön Axéns hårinpackning som heter care, sminkborttagning från L'oreal som heter demaq expert, ansiktsskrubb från Nivea som heter skin refining scrub och mjukgörande dagkräm från Nivea som heter silk comfort.

När förlorade du oskulden om du har de?
Under sommaren när jag var 14, med jesper


Kommentarer
Postat av: Tobias

Jo jag tror dom kan göra det :D

2009-02-28 @ 18:03:39
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Nikolina

va tråkigt. jag har också varit otrogen, och min kille med. dock längesen nu, men fortförande så finns ärret kvar.

2009-02-28 @ 18:18:55
URL: http://mjaubaby.blogg.se/
Postat av: Mino

ha en trevlig kväll :)

2009-02-28 @ 18:42:14
URL: http://manreet.blogg.se/
Postat av: Nikolina

det förstår jag. jag ångrar det också och kommer alltid att göra det. dock har det lärt mig mycket också.

2009-02-28 @ 18:47:42
URL: http://mjaubaby.blogg.se/

Kommentara här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Kommentar:

  • Follow linnns
  • Trackback
    RSS 2.0