Städning pågår

Hejsan alla! Har ni haft en bra dag?
Min var helt ok, men har varit skitseg i huvudet hela dagen, så jag somnade en timme när jag kom hem till Jesper.. Heh, not good!
Nu städar jag i alla fall mitt rum. Credd to me, duktiga flicka! Haha, inte riktigt.. Det händer högst en gång i månaden att jag städar.. Men det beror faktiskt på att jag har världens minsta garderob, så kläderna får inte plats..

Haha nog om det. Idag satt jag kvar efter skolan för att göra klart mitt masterpiece till bilden. Vi har en lektion kvar efter lovet jag jag blev klar med skissen idag...? I alla fall, det är en kopia John Bauers Prinsessan Tuvstarr som jag målar.
Ni kan få se det klara resultatet senare :) Här är originalet

Kommentarer

Kommentara här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Kommentar:

  • Follow linnns
  • Trackback
    RSS 2.0