Galen dag!

Haha den här dagen har varit en aning crazy! Det hela började med att det satt fast en anka på taket på våran skola så Anders, en kille i min klass, skulle klättra upp och få ner den. Och när den kom ut från sitt gömställe såg vi att den hade ett stort köttsår på halsen som man såg från marken! Såå synd om den! Så vi förskte ringa djurambulansen men det vara bara upptaget hela tiden! Skit ambulans!
I alla fall, efter lunchen så hade vi tråkigt på SOn så jag, Linn b, Carro och lite Jossan went crazy på Annas hår och flätade hela skiten. Små thailandflätor i hela håret!


Nu kom jag nyss hem från ridningen i alla fall. Det gick bra med hoppningen, lite fort bara..
Snart ska jag duscha och äta middan, sen bär det av till Carro där vi tjejer ska träffas.
Bilder kommer, jag lovar!
Vad ska du hitta på ikväll?
kram

Kommentarer
Postat av: Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

åh jag saknar ridningen!

2009-02-06 @ 19:16:33
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: Jackeline Perez

undrar hur ankan hamna på taket hahaha! kram

2009-02-06 @ 19:28:53
URL: http://perezjackeline.blogg.se/

Kommentara här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Kommentar:

  • Follow linnns
  • Trackback
    RSS 2.0