2009

Tänke sammanfatta 2009 bara för att ha något att skriva och för att aweeeni ville det, så nu kör vi!

Egentligen är det ganska enkelt,
januari-augusti= luuuuuuuugnt, händelselöst typ men augusti-december= KAOS!
Väldigt mycket har hänt det senaste halvåret typ, sen vi började skolan. Både positivt och negativt.. Det har kommit ganska många nya människor i mitt liv, några har stannat och några försvann lika snabbt som dom kom. Saknar vissa mer än andra men.. thats life! Jag har försökt fixa det men det verkar inte lyckas. Jag har kommit vissa personer närmare och glidit ifrån andra. Jag har haft jävligt kul i alla fall, och det är ju det som räknas!

 

Saker som typ symboliserar 2009:

The last cow
Förvirring
MALTA
Rudbeck
Bella och Aweeeni
Clicksen
Pooooniiiteam
JHAKB (och allt vad det innebär)
Farmville hahah
IG
Höga klackar


Kommentarer
Postat av: aweeni

haha diggar din sammanfattning tack ;D. mitt namn mitt i allt lyfter upp den...och bellas såklart :D<33

2009-12-19 @ 19:00:56

Kommentara här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Kommentar:

  • Follow linnns
  • Trackback
    RSS 2.0