Stoccolma

Idag vaknade jag runt 2, fixade mig lite och sedan åkte jag och Kelly in till stan runt 4. Själv hade jag inga pengar, men Kelly shoppade lite. Så typiskt att man hittar 100 fina grejer just när man inte har några pengar!! Aja, smällar man får ta.. Nu vet jag var mina pengar kommer försvinna direkt när dom väl kommer i alla fall!

När vi skulle åka hem hörde så hörde vi världens liv nere på plattan och när vi gick ner och kollade så var det en massa folk med trummor och sånt som hoppade runt och dansade som satan! Mer hyypade människor får man nog leta efter! Menmen, tog en liten bild på dom.

puss


Kommentarer
Postat av: www.alexandrastyle.se

Hej, jag kommer använda min collagetröja tillsammans med mörkgrå slitna jeans, skinnbyxor, skinnkjol tillsammans med ankelboots och vanliga blåjeans. =)



//



www.alexandrastyle.se

2009-08-10 @ 23:51:27
URL: http://www.alexandrastyle.se

Kommentara här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Kommentar:

  • Follow linnns
  • Trackback
    RSS 2.0