Tjejer = ??!?!

Jag tittade på några avsnitt från Topmodel tidigare idag, och jag måste säga att jag tycker att tjejer kan va riktigt störda ibland!
De flaste av dom där tjejerna är riktigt jävla bitchiga, helt utan anledning! Sure, det är en tävling.. Men det är inte ända stället man sett tjejer beté sig dåligt utan andledning!
Jag menar, alla tjejer som aldrig snackat skit räcker upp en hand! Nähe, ingen.. ALLA gör det!
Varför kan man liksom inte bara glädjs över att det går bra för andra?

Ett exempel på vad jag menar är från ett avsnitt av Topmodel 8:
Två tjejer hade bråkat dagen innan och snackat lite skit om varandra. Dagen efter är dom kompisar igen och sitter och snackar.
Då kommer en annan tjej och säger: Jag står inte ut med att se på er, ni är så äckligt falska! Igår bråkade ni och idag är ni kompisar?! Kan ni inte stå för vad ni gör, ni äcklar mig så mycket!  Och blablabla

Ser ni vad jag menar?! Varför hade hon inte bara kunnat vara glad över att dom var vänner igen, utan var tvungen att gå och förstöra stämningen totalt och starta värsta bråket?

Nej, själv tycker jag det är mycket okomplicerat av umgås med killar. Slippa skitsnacket och problemen! :)




Kommentarer
Postat av: Emma

Svar; Ja Björn är helt underbar ^^ =)

2008-12-22 @ 22:16:41
URL: http://blueice.blogg.se/
Postat av: Anonym

vem fan bryr sig?

2008-12-23 @ 17:54:26

Kommentara här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Kommentar:

  • Follow linnns
  • Trackback
    RSS 2.0