TIDSFÖRDRIV

Brukar du komma i tid: Ganska så ofta
Vad hade du i din mun senast: Adventskalender choklad, mums!
När mår du bra: Tillsamans med människor jag tycker om
När blev du fotad senast: Igår av jesper
Hur känner du dig nu: Mätt, trött och glad
Kan du laga mat: Makaroner, my specialité
Är du smart: Smartast i världen!!
Vad har du på dig: Jeans, linne och stor sjal
Är du aktiv i skolan: Nja, får bra betyg utan ansträgning  
Vad saknar du: JESPER!!! <3
När och varför grät du senast: Igår när jag tittade på film, i soffan
Var det pinsamt att svara på det: nej...?
Hade du en bra kväll igår: Alltid bra tillsamans med jesper
Din favoritdryck på morgonen: oboy, ftw
Vad ska du göra i sommar: Chilla m jesper, åka till Malta med Kelly på språkresa

Är du nöjd med ditt liv: För det mesta
Vad vill du jobba som: NO idea
Vad i livet ångrar du: Ganska mycket..
Är du musikalisk: hahah, ne
Vad lyssnar du på för musik: Väldigt varierat, beror på humör!
Kategoriserar du dig själv i någon stil: noope
Är du bortskämd: Heheh, nej
Är du trött: Jaoo
Vad gör du imorgon: Skolan sen till jesper antagligen :)

Din första
Operation: Aldrig, vad jag kan minnas
Första piercingen: Har ingen piercing
Första bästa vän: Hm, typ Caroline på dagis
Första priset: Kanske på fotbollen när jag va liten, eller någon springgrej
Första sporten du började på: Balett, simning, fotboll? Kommer inte ihåg ordningen
Första husdjuret: Hamstern Edvin, han hatade mig..
Första kärleken: Jesper Persson!

Favoriter:
Tvprogram: Ingen aning, kollar på det mesta
Dryck: Oboy
Kroppsdel (på kille): Hehe
Sport: Ridning i guess
Plagg: Jeans och stora pojkväns tröjor
Bok: Linas kvällsbok 2, läst 1000 ggr

Just nu:

Äter du: Nada
Dricker du: Inget
Ska du: Åka till stinsen med kelly om 10 min
Lyssnar du på: Alla vill till himmlen men ingen vill dö - radion
Väntar du på: Att klockan ska bli 15.50
Tittar du på: Dataskärmen? :p

Vad du föredrar (motsatta könet):
Läppar eller ögon: Ögon
Kramar eller kyssar: Båda två
Kortare eller längre: Längre
Snygg mage eller snygga armar: Hm, båda två!
Busig eller lydig: Busig

Kommentarer

Kommentara här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Kommentar:

  • Follow linnns
  • Trackback
    RSS 2.0