sur & nyvaken

Okej, sur är jag väl kanske inte nu, men igår! Jag var skithungrig hela kvällen igår, men ja tänkte att ja kanske inte skulle fixa nånting om mamma skulle komma hem och fixa mat. Och eftersom jag är ganska smal å lång så får jag lätt näringsbrist typ som gör att jag mår skitilla och nästan inte kan stå! Grymt jobbigt!
Men iaf, så sitter jag här vid datan och mår sådär illa så jag gick och la mig å råka somna. Sen så vaknar jag av att jesper kommer in, och då var klockan typ halv 7! (vi brukar äta runt 5)
Då frågar jag Simon vart mamma är och då säger han ju sååklart att hon inte kommer komma hem ikväll! VAFAN?
Inte på hela natten heller..? 

Så vi ställde oss och gjorde pannkakor :D Ville först göra rosa (med karamellfärg) men det fanns inte så dom blev gula! 
De va naaajz, hahah! Pannkakor med min babbyy <333 

Menmen, nu måste jag göra mig iordning till skolan, bussen går om drygt en halvtimme! PÖSS  

Kommentarer

Kommentara här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Kommentar:

  • Follow linnns
  • Trackback
    RSS 2.0